02:15 - ÜMİT YAŞAR’DAN STAR ŞARKIYA STAR YORUM
01:45 - Nisa Nalan ‘Muhtacım Sana’ diyor
01:30 - “ Kozmetik Markalarının Radarına Takıldı.”
01:45 - Alcazar Ocakbaşı Görkemli Bir Açılışla Hizmete Girdi
22:50 - BLOK3 ALMANYA’DA LİSTELERİ SALLADI
19:35 - BESTE AÇAR İLE “SAHNE SENİN, GELECEK SENSİN” PROJESİ BAŞLIYOR
19:20 - Demet Akalın Kıbrıs’ta Sahne Aldı
19:05 - AYBÜKE ALBERE’DEN SEZEN AKSU İMZALI YENİ ŞARKI “TATLI KAÇIK”
18:55 - SAHNEYE 13 MİLYON TL HARCADI DEV YUMURTADAN ÇIKTI, MİLYONLUK DOĞUŞA İMZA ATTI
Deniz Seki, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Gökçeada Belediyesi’nin konuğu olarak Amfi Tiyatro’da sahne aldı.
Deniz Seki, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Gökçeada Belediyesi’nin konuğu olarak Amfi Tiyatro’da sahne aldı.
Hareketli şarkıları ve yüksek enerjisiyle izleyicilere unutulmaz bir gece yaşatan Seki, hit parçalarının yanı sıra son teklisi “Seni Bana Katsam”ı da seslendirdi.
Gökçeada’da sahneye elinde şemsiyeyle çıkan Deniz Seki’ye, konserin başında aniden bastıran yağmura rağmen 2500 kişi ıslanmalarına aldırış etmeden sonuna kadar amfi tiyatroyu terketmeyerek şarkılara hep birlikte eşlik etti.
Ekibiyle birlikte güçlü bir performansa imza atan sanatçı, sahnede yaptığı konuşmada şu sözlerle geceye anlam kattı:
“19 Mayıs; sadece bir tarih değil, bir umudun yeniden ayağa kalktığı gündür. Atatürk’ün izinde; umut eden, üreten ve vazgeçmeyen tüm gençlerin bayramı kutlu olsun.”
