02:15 - ÜMİT YAŞAR’DAN STAR ŞARKIYA STAR YORUM
01:45 - Nisa Nalan ‘Muhtacım Sana’ diyor
01:30 - “ Kozmetik Markalarının Radarına Takıldı.”
01:45 - Alcazar Ocakbaşı Görkemli Bir Açılışla Hizmete Girdi
22:50 - BLOK3 ALMANYA’DA LİSTELERİ SALLADI
19:35 - BESTE AÇAR İLE “SAHNE SENİN, GELECEK SENSİN” PROJESİ BAŞLIYOR
19:20 - Demet Akalın Kıbrıs’ta Sahne Aldı
19:05 - AYBÜKE ALBERE’DEN SEZEN AKSU İMZALI YENİ ŞARKI “TATLI KAÇIK”
18:55 - SAHNEYE 13 MİLYON TL HARCADI DEV YUMURTADAN ÇIKTI, MİLYONLUK DOĞUŞA İMZA ATTI
Geçtiğimiz akşam Göktürk’te cemiyet hayatının zarif isimlerini bir araya getiren özel bir davet gerçekleşti.
Geçtiğimiz akşam Göktürk’te cemiyet hayatının zarif isimlerini bir araya getiren özel bir davet gerçekleşti. ER DO DER, yönetim kurulu üyesi Ayşe Çetin’in ev sahipliğinde Göktürk’ün gözde mekânlarından Bordo’da kışa görkemli bir veda yemeği düzenledi.
Başkan Canan Göztepe ve yönetim kurulu üyelerinin misafirleri kapıda tek tek karşılayarak yakından ilgilendiği davette, samimiyet ve şıklık bir aradaydı. Seçkin davetli listesiyle dikkat çeken organizasyonda, dostluklar tazelenirken keyifli anlar gün boyu devam etti.
Özenle hazırlanan lezzetler eşliğinde koyu sohbetlerin yapıldığı davet, enerjisi yüksek anlara da sahne oldu. Kahkahaların yükseldiği, neşenin bir an olsun eksilmediği buluşma, katılımcılara adeta “yaza merhaba” dedirtti.
